14 de novembre del 2008

Relats conjunts

Una altra proposta de relats conjunts.



Crítiques angelicals


Recollons d'àngel,
personatge celestial,
de dubtosa existència
i noble tasca.

Quan li creixen les ales,
una persona li assignen,
per cuidar-la sempre
i protegir-la quan sigui necessari.

Recollons d'àngel,
el meu sembla despistat,
m'esquiva una hòstia
i en rebo dues més.

On ets? ...el crido,
sense esperar resposta,
fart de tant descuit
i amb ganes de reclamar.

Recollons d'àngel,
quin ensurt! aix,
se m'apareix de sobte
i em demanar què vull?.

Coi! doncs a tu et vull,
si més no les teves atencions,
tu ets el meu àngel de la guarda
i a vegades brilles per la teva absència.

Recollons d'àngel,
va i em diu egoista,
tots teniu àngel
i tu dels millors.

Tots teniu necessitats,
a vegades oposades,
els àngels hem de negociar
i algú ha de cedir.

Recollons d'àngel,
si té raó el podrit,
en el fons no em puc queixar
i a ell li he d'agrair.

M'esforçaré per treure-li feina,
així quan el necessiti de veritat,
podrà negociar amb més prioritat
i satisfer el meu problema.

Recollons d'àngel,
personatge celestial,
de dubtosa existència
i noble tasca.

Descobert el joc d'àngels,
només reso per tenir-ne un de guanyador,
la partida segueix avançant
i jo he decidit participar més.

Benaventurats els àngels!



7 comentaris:

Sergi ha dit...

Molt bo! I és cert, és clar, si tots tenim àngels no podem sortir guanyant sempre, s'ha de repartir una mica la cosa, oi? Molt ben pensat, la veritat.

Jordi Casanovas ha dit...

una mica com els estels fugaços oi?

Mon ha dit...

benaventurats els angels borratxos perque ells veuran a Deu dos cops....bonic poema-relat.

NeoPoeta ha dit...

Que bo! Doncs com lamento la feina del meu pobre àngel!

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

recollons de persona tú, deixa'l fer que no saps pas per on va ell ni quina és la teva tasca!

Anònim ha dit...

Molt ben trobat el relat, bona pensada. Molt original!

[anonymous writer] ha dit...

Moltes gràcies a tots, Xexu, Jordi Casanovas, Mon, Neopoeta, Menta Fresca i Pd40, per els vostres comentaris i per passar per aquí a llegir-me.

Menta Fresca, et demano disculpes si t'has sentit ofesa en algun moment, no era la meva intenció.

Salutacions!!